45 minutter ventet jeg i kø i telefonen hos fastlegen, før jeg ga opp

☎️ 45 minutter ventet jeg i kø i telefonen hos fastlegen, før jeg ga opp

Hadde kun et lite spørsmål og behov for en resept. Visste at forespørselen min også ville gjøre at jeg måtte inn til fastlegen, og det passer type ALDRI i hektiske dager. (Selvfølgelig når en en skikkelig dårlig, hvilket jeg ikke er)

Men så kom jeg på! 💡

Jeg har helseforsikring i Gjensidige og de har avtale med Dr.Dropin. Så jeg gikk inn på appen. Tre min senere hadde jeg en konsultasjon med en hyggelig lege. Tre minutter senere gikk jeg til apoteket.

Jeg er ikke sponset av Gjensidige (riktignok har jeg jobbet der tidligere og er fan) eller Dr.Dropin

Men altså…🤷🏼‍♀️

Dette er så sinnsykt stor forskjell i min opplevelse. At jeg forstår nesten ikke hvordan det er mulig. Hvorfor klarer ikke det offentlige å organisere seg på en annen måte?

Og her er tingen:

Jeg tror vi i større og større grad blir vant til opplevelser som jeg nå fikk til slutt. Og hva skjer da med de trege gamle modellene?

Så du, som leder, uansett bransje, hva minner deres løsninger om?

Fastlege?

Eller

Gjensidige/Dr.dropin?

inWaves er et konsulentfirma, som jobber målrettet med ledelse og endringsledelse. 

Ønsker du en prat om foredrag eller ledelse? Ta kontakt

Flere saker om ledelse og endringsledelse

Ønsker du at
jeg skal ringe deg?

Fyll inn skjemaet under, så tar jeg kontakt!

Ved innsendelse godtar du inWaves’ personvernpolicy

Du kan også ta kontakt på ingerlise@inwaves.no eller telefon: 955 25 454

Ønsker du at
jeg skal ringe deg?

Fyll inn skjemaet under, 
så tar jeg kontakt!

Ved innsendelse godtar jeg at inWaves kan lagre mine data ihht deres personvernpolicy

Du kan også ta kontakt på ingerlise@inwaves.no eller telefon: 955 25 454